Eva Solo
Eva Solo – priča brenda, misija i ikone dizajna
Tko je bila Eva? Povijest brenda
Eva Solo je danska obiteljska tvrtka koju je osnovao prije više od 100 godina Kai Rohde Fog. Tvrtka je nazvana po kćeri izvršnog direktora Evi, a sad je u vlasništvu predstavnika četvrte generacije obitelji - Jana Engelbrechta, Evina sina. Prvi klasični dizajn Eve bio je stroj za rezanje kruha i mesa iz 1952., ali kako su tvrtkini dizajneri slijedili razvoj modernog doma, uskoro su počeli stvarati kuhinjske alate koji nisu dizajnirani samo da olakšaju život u kuhinji, nego su bili i elegantni kako bi bili ostavljeni na vidiku u kuhinjama otvorenog plana koje su postale popularne 1970-ih.
Godine 1997. Eva je lansirala mali asortima kuhanjskog pribora koji je postao veoma popuralan. Asortiman je nazvan Eva Solo, jer se sastojao od ‘solo’ proizvoda. Postigli su tako velik i trajan uspjeh da je 2010. cijela tvrtka preimenovana u Eva Solo. Danas je Eva Solo sa svojim glavnim uredom smještenim nedaleko izvan Kopenhagena u Danskoj pohnata diljem svijeta po funkcionalnom i visokokvalitetnom dizajnu svojih proizvoda.
Misija i vrijednost Eve Solo
Tvrtka teži isporučiti emocionalne, visokokvalitetne i inovativne proizvode za dom – proizvode koji izražavaju osobnost svojih kupaca, dok su istovremeno inovativni u pogledu dizajna, svoje funkcionalnosti i izboru materijala. Četiri su temeljne vrijednosti brenda: strast, integritet, inovativnost i poslovna oštroumnost, a kada su u pitanju domovi njihovih kupaca, proizvodi Eva Solo trebali bi učiniti njihove živote lakšima i elegantnijima.
Eva Solo proizvodi – "Da, ali…"
Godine 1949., Eva je započela prodaju posude za brašno s poklopcem koji je također služio i kao cjedilo citrusa. Ta dvostruka funkcionalnost bila je novootkrivena ideja i promovirana je uz frazu: "Da, ali...". Da! – To je posuda za brašno… ali također je i cjedilo citrusa! Danas Eva Solo još uvijek dizajnira kako bi poboljšala moderni dom i olakšala život tako što osigurava maksimum svakog pojedinog proizvoda, tako da oni nisu samo lijepi i izdržljivi, nego također i funkcionalni.
Ponuda tvrtke uključuje proizvode ne samo za kuhinju, nego i za blagovaonicu, dnevni boravak, kupaonicu, i vrt, a sastoji se od tri brenda: Eva Solo (svakodnevni proizvodi za dom s kategorijama proizvoda: kuhanje, posluživanje, boravak and na otvorenom), Eva Trio (posuđe, kuhinjski pribor i porculan koji odražavaju profesionalnu kvalitetu za dom) i Eva (serija proizvoda za pečenje i kuhanje u pećnici: meki silikonski kalupi za kruh i kolače, posude za pečene i kalupi za kruh s neprijanjajućim SLIP-LET® premazom).
Eva Solo dizajneri i ikone dizajna
Tijekom godina, tvrtka je uspostavila blisku suradnju s vodećim dizajnerima i majstorima. Jedan od najistaknutijih dizajnera u povijesti Eve Solo bio je dizajnerski dvojac the Tools koji su činili Claus Jensen i Henrik Holbæk, koji su dizajnirali svaki pojedini proizvod tijekom 15 godina.
Kasnih 1970-ih tvrtka je surađivala s poznatim dizajnerom Oleom Palsbyjem koji je dizajnirao ultimativnu seriju lonaca i tava koje sada čine brend Eva Trio. Ovi su proizvodi poznati po svom prepoznatljivom dizajnu, svojoj spoobnosti da se međusobno miješaju i spajaju, svojoj profesionalnoj kvaliteti i činjenici da se zdjele mogu slagati.
Eva Solo također je radila s Thomasom Pedersenom i dizajnerskim studiom ARDE - jednim od skandinavskih vodeććih stručnjaka u dizajnu namještaja.
Tijekom godina, Eva Solo brend nagrađen je s više od 200 međunarodnih nagrada za dizajn, uključujući iF Product Design Awards, Good Design Awards, Red Dot Design Awards i Designpreis. Najpopularniji su proizvodi Eva Solo asortimana:
- Eva Solo bokali za hladnjak(bez kapanja)
- proizvodi za čaj & i kavu
- serija Legio Nova– kolekcija posuđa za jelo i pečenje
- hranilice za ptice