Besplatna dostava od 119€.
Besplatni povrati kroz 60 dana
Otprema odmah, sve imamo na zalihama
Dostava velikih pošiljki
Dostava na vašu adresu
Je li paket prevelik ili pretežak? Dostava na vaša vrata, na bilo koju adresu u Hrvatskoj.
Osnovne informacije
- Narudžba se isporučuje unutar 5 radnih dana nakon slanja, između 8:00 i 16:00 sati. (do 20 sati u velikim gradovima) od ponedjeljka do subote.
- Vezu za praćenje vaše pošiljke možete pronaći u e-mailu koji je poslala kurirska tvrtka nakon što je narudžba prihvaćena za slanje. Status pošiljke možete provjeriti u svakom trenutku OVDJE.
- Pošiljku možete preusmjeriti u neki od poštanskih ureda, na drugu adresu ili promijeniti datum dostave na neki drugi dan kontaktiranjem korisničke podrške.
- Na dan dostave kurir će vas kontaktirati putem SMS-a ili e-maila s predviđenim vremenom dostave.
- Korisničku podršku Hrvatske pošte možete kontaktirati na 072 303 304 ili http://kontakt.posta.hr/ radnim danima od 08:00 do 21:00
Kada će kurir dostaviti moju narudžbu?
Očekivani datum isporuke možete vidjeti u detaljima proizvoda ili prilikom ispunjavanja narudžbe u vašoj košarici. Pošiljka se obično dostavlja unutar 5 radnih dana od trenutka narudžbe.
Propustili ste vašu dostavu?
Ukoliko dostavljač ne stigne do vas i ne dogovorite s njim kasniju isporuku, paket će automatski biti zakazan za isporuku sljedeći radni dan. U slučaju 2. neuspješnog pokušaja dostave, paket se automatski ostavlja za osobno preuzimanje na mjestu preuzimanja 15 kalendarskih dana. Nakon toga će biti vraćen.
Osnovne informacije
- Narudžba se isporučuje unutar 5 radnih dana nakon slanja, između 8:00 i 18:00 sati.
- Kada narudžba bude prihvaćena za otpremu, dobit ćete e-mail od kurirske tvrtke s vezom za praćenje vaše pošiljke. Status pošiljke moguće je provjeriti u svakom trenutku OVDJE.
- Na dan dostave dostavljač će Vas kontaktirati putem SMS-a ili e-maila s predviđenim vremenom dostave.
- SMS/e-mail će sadržavati i poveznicu na aplikaciju putem koje možete preusmjeriti pošiljku na jedno od mjesta dostave DPD-a, na drugu adresu ili promijeniti datum dostave na neki drugi dan.
- Ukoliko ste odabrali plaćanje pouzećem, možete platiti gotovinom ili kreditnom karticom, dostavljač kod sebe ima mobilni terminal.
- DPD korisnička podrška se može kontaktirati na +385(0)13430 600 ili info@dpd.hr radnim danima od 07:30 do 17:30.
Kada će dostavljač dostaviti moju narudžbu?
Očekivani datum isporuke možete vidjeti u detaljima proizvoda ili prilikom ispunjavanja narudžbe u vašoj košarici. Pošiljka se obično dostavlja unutar 5 radnih dana od trenutka narudžbe.
Propustili ste vašu dostavu?
Ukoliko dostavljač ne dođe do vas i ne dogovorite s njim kasniju isporuku, paket će automatski biti zakazan za isporuku sljedeći radni dan, a vozač upisuje informaciju o nedostupnosti u poštanski sandučić. U slučaju 2. neuspješnog pokušaja dostave, paket se automatski vraća nama.
Osnovne informacije
- Narudžba se isporučuje unutar 5 radnih dana nakon slanja, između 8:00 i 18:00 sati.
- Kada narudžba bude prihvaćena za otpremu, dobit ćete e-mail od kurirske tvrtke s vezom za praćenje vaše pošiljke. Status pošiljke možete u svakom trenutku provjeriti OVDJE.
- Na dan dostave dostavljač će Vas kontaktirati putem SMS-a ili e-maila s predviđenim vremenom dostave.
- SMS/e-mail će sadržavati i poveznicu na aplikaciju putem koje možete komunicirati s vozačem, preusmjeriti pošiljku na jedno od mjesta dostave GLS Parcelshopa, na drugu adresu ili promijeniti datum dostave na neki drugi dan.
- GLS korisničku podršku možete kontaktirati na +38512042672 ili cs@gls-croatia.com radnim danima od 08:00 do 18:00.
Kada će dostavljač dostaviti moju narudžbu?
Očekivani datum isporuke možete vidjeti u detaljima proizvoda ili prilikom ispunjavanja narudžbe u vašoj košarici. Pošiljka se obično dostavlja unutar 5 radnih dana od trenutka narudžbe.
Propustili ste vašu dostavu?
Ukoliko kurir ne stigne do vas i ne dogovorite s njim kasniju isporuku, paket će automatski biti zakazan za isporuku sljedeća 3 radna dana ili svoj paket možete preusmjeriti na GLS Parcelshop. Nakon toga paket nam se automatski šalje natrag.
Osnovne informacije
- Paletni transport za vangabaritne ili preteške narudžbe koje ne zadovoljavaju uvjete standardnog transporta paketa.
- Besplatna dostava za narudžbe od 99€ ne odnosi se na velike pošiljke koje zahtijevaju prijevoz na paletama.
- Telefonska obavijest prije otpreme i 30 min. prije isporuke.
- Vozač istovara paletu pored ulaznih vrata ili pristupne ceste. Nažalost, odnošenje na kat nije dio usluge.
- Narudžbu je potrebno platiti unaprijed, plaćanje pouzećem nije moguće..
- Gebrüder Weiss korisnička podrška se može kontaktirati na +385 1 6265410 radnim danima od 08:00 do 16:00 ili putem ovog formulara.
Kada će kurir dostaviti moju narudžbu?
Očekivani datum isporuke možete vidjeti u detaljima o proizvodu ili prilikom dovršavanja narudžbe u vašoj košarici. Pošiljka se obično dostavlja unutar 5 radnih dana od trenutka narudžbe.
Osobno preuzimanje - dostavne točke
Ne želite ili ne možete dočekati da kurir stigne? Odaberite jedno od gotovo 1400 mjesta dostave
Osnovne informacije
- Moguće je poslati paket težine do 10 kg na mjesto preuzimanja. Za kutije za točenje, veličina ovisi o raspoloživom kapacitetu.
- Paket će biti pohranjen do 15 dana u trgovinama, do 3 dana u kutijama za preuzimanje. Ako ne preuzmete pošiljku u tom roku, narudžba će biti vraćena u naše skladište.
- Možete odabrati određeno mjesto isporuke u košarici za kupnju u koraku "Dostava i plaćanje". Ovdje ćete također pronaći informacije o tome je li moguće platiti debitnom/kreditnom karticom na odabranom mjestu preuzimanja.
- O statusu vaše pošiljke bit ćete redovito obaviješteni putem e-maila (prvim e-mailom dobit ćete broj za praćenje prema kojem u svakom trenutku možete provjeriti status pošiljke OVDJE.
- Kod preuzimanja primit ćete e-mailom i SMS-om čim pošiljka bude dostupna za preuzimanje.
- Paket možete odmah otvoriti na mjestu dostave i čak ga odmah vratiti ako vam proizvodi iz nekog razloga ne odgovaraju.
- Korisničku podršku Packeta možete kontaktirati na info@packeta.com
Kada će kurir dostaviti moju narudžbu?
Očekivani datum isporuke možete vidjeti u detaljima proizvoda ili prilikom ispunjavanja narudžbe u vašoj košarici. Pošiljka se obično dostavlja unutar 5 radnih dana od trenutka narudžbe.
Više informacija
Mogu li pratiti status svoje narudžbe?
Da. Status narudžbe uvijek možete pratiti na web stranici dostavljača. Vaš broj pošiljke zajedno s poveznicom na kojoj se pošiljka može pratiti primit ćete čim predamo vaš paket.
Što učiniti ako je pošiljka oštećena?
Prilikom preuzimanja robe od dostavljača, pažljivo provjerite isporučenu robu.
Ne prihvaćajte pošiljku koja izgleda oštećeno.
Ako je pakiranje bilo netaknuto, ali je roba oštećena, morate što prije obavijestiti našu korisničku službu, oni će vam pomoći.
info@kulina.hu
radnim danima 8:00-16:00
Želite li vratiti proizvode ili podnijeti reklamaciju?
Mi smo premium e-trgovina i vrhunska usluga nam je prioritet. A to se također odnosi i na postupak povrata.
U Kulini imate mogućnost povrata robe do 60 dana nakon kupnje, umjesto standardnog roka od 14 dana.
Za proizvode koje želite vratiti, poslat ćemo DPD dostavljača besplatno.
Naši partneri koji se brinu o vašoj udobnosti prilikom povrata ili reklamacije:
Sve informacije o besplatnim povratima mogu se pronaći OVDJE